27.3.08

Lucy in the skies with diamonds! (i wish 4u)


Ο Μάρτης τελειώνει και όλα τα κριάρια αρχίζουμε σιγά σιγά να ζούμε υπέρλαμπρες μέρες γενεθλίων με φιλιά, αγκαλιές, ευχές live και ηλεκτρονικές, τραγουδάκια μπλιαχ τύπου άσπρα μαλλιά+γνώση=good4u, δώρα (πρέπει να ετοιμάζω κι εγώ σιγά σιγά τη λίστα μου), αλκοόλ του τύπου σήμερα που γιορτάζουμε θα γίνουμε ντίρλα και άλλα πολλά. Για μερικούς ανθρώπους βέβαια τα γενέθλια είναι και μία ευκαιρία περισυλλογής-ανασυγκρότησης–αποτίμησης, αλλά όχι για μας (για μένα και τη Φιλουσία εννοώ), ούτε καν για το Ρίτσαρντ από το Lost, για άλλους λόγους βέβαια [που δεν τους ξέρουμε ακόμη γκρρρρρρμπρ☻∞ئإ .(σιγά μην δεν ανέφερα το Lost).] Τι να πεις Φιλουσίτα έχεις καιρό μέχρι τα 30 αλλά κι εγώ που τα πάτησα κι ετοιμάζομαι να τα ξεπεράσω για τα καλά δεν έχω τίποτα μαργαριτάρια σοφίας να σου δώσω, δεν μπορώ να πω ότι άλλαξε η ζωή μου δραματικά ούτε καν κωμικά, η ωριμότητα δεν εξαρτάται από χρονικά ορόσημα (ενώ όταν από τα 17 πας 18 είναι σίγουρα διαφορετικά, ε;). Πολύ θα ήθελα να ήσουν εδώ ή καλύτερα να μπορούσαμε να έρθουμε εμείς στην Κρήτη να σε γιορτάσουμε (αυτό μπορεί να μην το ήθελες εσύ χεχε), πάλι καλά που τα είπαμε και σε αυτό το Crackhitler πάρτι δηλαδή (καλά για το κρακ δεν παίρνω και όρκο εδώ τα ποτά & τα ποτήρια τελειώσανε από τις 2), κάτω από την πανσεληνιασμένη Ακρόπολη, αλλά δεν θα ήτανε καλύτερα να τα λέγαμε κάτω από την πανσέληνο της photo (Ρίο/Βραζιλία)? Άμα κερδίσω το λόττο σου υπόσχομαι όλο το παρεάκι να γιορτάσουμε εκεί τα γενέθλια μας του χρόνου και ο εορτασμός θα κρατήσει όλο το διάστημα από τα δικά σου στα δικά μου, μέχρι τότε πάρε να έχεις μαργαριτάρια σοφίας κάποιας άλλης (achtung! fwded mail follows) με τα όποια μπορεί και να συμφωνούσα άμα είχα όρεξη να το φιλοσοφήσω (αλλά τότε θα ήμουν και γενεθλιότυπος περισυλλογής-ανασυγκρότησης–αποτίμησης οπότε θα σου έλεγα δικά μου)
INDIRA GANDHI said
Προσέξτε τις σκέψεις σας, γιατί γίνονται λέξεις…
Προσέξτε τις λέξεις σας, γιατί γίνονται πράξεις…
Προσέξτε τις πράξεις σας, γιατί γίνονται συνήθειες…
Προσέξτε τις συνήθειές σας, γιατί γίνονται ο χαρακτήρας σας…
Προσέξτε τον χαρακτήρα σας, γιατί γίνεται το πεπρωμένο σας.


Δεν υπάρχουν σχόλια: