9.7.08

Για το 2008 έχω το Δία στον Αιγόκερω λέει...


το http://www.astrologer.gr/ και αυτό σημαίνει (εκτός των άλλων, απλά αυτό επαληθεύεται μέχρι στιγμής) "το νου σου" στη σχέση σου με τον πατέρα σου. Το δικό μου τον πρήζω εδώ και καιρό να πάρει σύνταξη διότι δουλεύει 12 ώρες την ημέρα, καπνίζει σαν το φουγάρο, δεν τρώει τίποτα και γενικώς δίνει το κακό παράδειγμα στα υπόλοιπα μέλη της οικογενείας. Το catch είναι ότι όπως μου έχει δηλώσει θα πάρει σύνταξη μόλις του ανακοινώσω ότι παντρεύομαι! Μα τον Τουτάτη αυτός ο Αιγόκαιρως στο λαιμό μου κάθεταιιιιιι. Εσένα πως στα λέει ο δικός σου Φιλού;

Κατά τ'άλλα ο Δίας στον Αιγόκαιρω σημαίνει επίσης για τα κριάρια "Έχετε το νου σας σε":

  • Μεγάλες ευκαιρίες στην καριέρα σας (μέσα στο 2008 ίσως κάτσω κοντά σε παράθυρο και μπορώ να καπνίζω)

  • Αρχηγία ή διευθυντικούς ρόλους (λες τελικά να βάλω υποψηφιότητα για διαχειρίστρια της πολυκατοικίας;)

  • Τις σχέσεις σας με τους άντρες γενικότερα (στην περίπτωσή μου τους οδηγούς λεωφορείων ειδικότερα που δε θα γλυτώσουν από τα combat kicks μου)

  • Δόξα, τιμές, βραβεία κι αναγνώριση (μόλις κερδίσω επιτέλους στο tichu θα φτιάξω ένα βραβείο στο pc μου, θα το τυπώσω σε πάπυρο και θα το βάλω στο hall of fame μου)

  • Αναβάθμιση της εικόνας και της ντουλάπας σας για να υιοθετήσετε μια πιο λαμπερή εμφάνιση (couldn't agree more, η Carrie Bradshaw και η ντουλάπα της μου άνοιξαν την όρεξη)

  • Η επαφή με την υψηλή κοινωνία (η κουμπάρα της κουνιάδας του μπατζανάκη του υδραυλικού μας έμαθε ότι γνωστή χατζηφωτιάζουσα socialite της γειτονιάς μας ψάχνει για dog walker και ένα έξτρα εισόδημα μου χρειάζεται για να αναβαθμίσω τη ντουλάπα μου)

  • Εκμάθηση των παραδόσεων και της οικογενειακής σας ιστορίας (προς το παρόν μαθαίνω για την ιστορία του Χρηστίδη στο Μόνολογκ )

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ρε Βικ για σένα καλά τα λέει, αλλά εμένα προσωπικά με γαμάει ο Κρόνος στον Παρθένο, που είναι ο ωροσκόπος μου! Είχα τον Κρόνο στο Λέοντα και τώρα μεταφέρθηκε πιο κάτω.
Πλέον δεν σχολιάζω τα ζωδιακά μου. Άντε το 2010 κι ένας Θεός ξέρει.
Παρεπιπτόντως μήπως ο μπαμπάς σου είναι Παρθένος ή Ψάρι;
Πάντως και του χρόνου με τον Υδροχόο μας βλέπω σε καλύτερη μοίρα.

viki vale είπε...

Mpa o father tavros einai! loipon perimenoume to zeus ston aquarius loipon gia na staniaroume, gia na doumeeee

Ανώνυμος είπε...

emena pados pane ola kata diaolu..edaxi sxedon ola ala poli drama..eleos mia aspri mera ke gia mas de tha rthi???
snif grin klaps
filou

viki vale είπε...

koutsou perimene ton aigokero ki esi, i gourouta apo pano etsi leei!