9.9.09

Yesterday, it's been a hard day...


μιας και ξεκίνησα από το σπίτι στις 7 το πρωί και γύρισα στις 12.30 το βράδυ, κουβαλώντας τσάντα μεγέθους sport billy-βάρους μπαούλου-περιεχομένου "από τάπερ με φρούτα μέχρι βιβλίου τούβλου 1.000 σελίδων και γαμησιάτικων παπουτσιών για πρόβα νυφικού" ,
but what a breezy night it turned out to be όταν άκουσα το αγαπημένο μου μουτζουμουτου τραγούδι σ' ένα χορευτικορεμβαστικό live που ξεπέρασε τις προσδοκίες μου!

btw η φωτό το ξέρω ότι είναι χάλια αλλά είναι η μόνη που κατάφερα να βγάλω πριν αρχίσει το πανηγυράκι:)

3 σχόλια:

Foteini είπε...

ta spaei to tragoudaki...
"Tried to amplify the sound of light and love"

Kai "There's a reason I don't win,
I don't know how to begin"

Unknown είπε...

κάπου διάβαζα ότι επειδή δεν έχουν και μεγάλο ρεπερτόριο το υπερξεχείλωσαν και κούρασαν. αληθεύει; κι εμένα μου αρέσουν πολύ αλλά άλλο ένα συγκρότημα σε cd-video clip και άλλο Live...

viki vale είπε...

Φοβερό τραγούδι, και τι ωραία φωνή που έχει το τυπάκι!
Δεν πρόλαβαν να το ξεχειλώσουν μωρέ, 1 ώρα παίξανε μόνο! Τώρα τα τραγούδια ήταν διαφορετικά από το cd, πειραματίστηκαν αρκετά, εμένα όμως μ' άρέσει ν' ακούω και κάτι διαφορετικό σε μια συναυλία! To support τους ήταν πολύ ατυχές, σκέτη ηχορρύπανση :)